< Till bloggens startsida

jag planerar

shit pommesfrites!
var nyss på smygpremiären för skoaffärerna i shopping.
detta är definitvt ett nerköp för min ekonomi.
jag älskar skor, och skopunkten är ju så billig :O
jag måste berätta detta för min mor, då har hon inte
mage att inte komma den 28/5.
annars är jag fortfarande själv,
ska laga lite mat,
bacon sallad med fetaost,
vilket är svin gott
rekomenderas varmt.
oh, lunchade med min babe sanna idag,
hon fyller 20 snart så jag tyckte
att vi ska dra ihop en fet jävla fest.
å det ska vi. nästa helg.
möhö, det blir drinkparty har jag betsämt
teuqila och lite vin. man ska inte kunna stå
degen efter av alla blåsor man fått  på
fötterna av allt dansande och all sprit.
det ska bli så jäkla nice.
'men nu måste jag hitta på en present.
det måste vara något extra fint.
men nu laga mat
hejdå
jag och sanabanana påsken -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0