< Till bloggens startsida

hej tisdag!

aaa.. äntligen har ola lämnat mig ifred!
gud så dåligt, inte ens jag tror på det där.
ok ska alltså vara själv till på måndag kväll,
kommer jag våldgästa hos sanna och andreas?
svar: ja
jag har nått fel i min hjärna, tycker nämligen att
vara själv är det västa som finns.
men som plåster på såren så har min skinnjacka
anlänt, äntligen.
ska sniffa på den ikväll.. jaaa

sen funderar jag på om man ska skaffa spotify premium,
frågan är om det är värt det, har kommit fram till att
10 h musik i månaden inte räcker, det förbukar jag på mindre
än en vecka.
eller så får man börja köpa skivor igen,
också en tanke som har slagit mig.
köpa skivor är coolt,
jag och ola köper ju filmer så varför inte utöka.

nu ska jag läsa min bok,
paganinikontraktet av kepler
spännande spännande
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0