< Till bloggens startsida

det gick över

nu har mitt agg mot vårdcentralen gått över,
provar att ringa imorgon istället.
vilken härlig dag, om man bortser från min sjukdom
(har käkat massor med treo så jag är lite avtrubbad)
solen skiner, min stammis Marina kom med bakelser & blommor åt emma
för att hon klarade gesällen i lördags, grattis emma!
iaf, hon fick tre bakelser vilket betyder att jag fick en,
bananbakelser, dom är goda.
det är kanske bara jag och pensionärerna
som tycker om dom, men det gör detsamma.
snart slutar jag, och dom spelar shakira på radion,
int för att jag gillar shakira så där överdrivet,
men det var en gammal klassiker, whenever wherever,
ett minne från svunna tider.
nu ska jag räkna pengar

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0