< Till bloggens startsida

behöver en förändring

jag ser ut som en uteliggare i håret,
nu är det dags för färg igen, undra om våra elever har lust att exprimentera? :)
iaf nu har vi äntligen den där digitalkameran och vet hur den fungerar,
ska väl börja lägga upp bilder från min vardag,
men först ska ola till bryssel med den så det får vänta.
skinnjackan passade inte btw, men det kommer en ny snart
i större format.
jag vill ha semester .. nuuuuuuuu
känner att min arbetsmoral sjunker och det är just för
att jag inte varit ledig på över ett år snart,
jag är sliten.

hårfärger som jag är sugen på





men det ska vara välvårdat och glansigt! viktigt viktigt

hejdå


Kommentarer
sw

jag gillade ditt pocahontas hår. punkt slut.

2011-05-07 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0