< Till bloggens startsida

inte så illa längre

hej kära dagbok,
jag är inte arg längre. jag fick tillslut en tid för halsodling,och det visade sig att jag inte alls har halsfluss, utan bara ett vanligt virus som ska behandlas med mycket vatten och sömn. vilket jag iof inte kommer göra då jag ska supa arslet av mig i kiruna istället. men det går säkert bra. idag har jag vait hos maia och hälsat på, jag fick mat och mycket trevligt sällskap, sånt gillar jag. lilla aili har kommit hem idag, men jag måste vänta till jag är frisk innan jag får hälsa på henne, vill ju inte smitta ner stackarn med mina onskefulla baciller. det är så typiskt att man ska bli krasslig just nu.. nåväl. får vänta till nästa vecka istället.
-
nu måste jag packa till kiruna, och städa upp på övervåningen, för där har jag totalbelambrat alla ytor med mitt skrot. kan ju vara bra om nån annan också får plats.
-
ja vad säger man, botten upp och resten i håret.
-
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0