< Till bloggens startsida

Gott nytt 2011!

Hej alla kära!
Ännu ett år har passerat och 2011 står för dörren,
vilket ger mig ångest, det känns som om jag glömt något kvar i 2010..
undra vad fan det nu är.. aja
nu sitter jag i byn.. hemma hos mor och far och har allmänt skit tråkigt faktiskt,
ola har farit och lekt med sina vänner i byn och jag får inte följa med,
antagligen för att jag är tjej och dom är rädda för tjejbaciller,
det är inte mycket som har förändrat sig sen man gick på låg-mellanstadiet,
vi är bara lite smidigare i sociala sammanhang.
nä... jag är inte bitter.
-
btw så blev det ett nyktert nyår, mycket skönt idag må jag säga :D
ibland gör man dom där bra valen, vi var ett gäng som spelade NE
hos olas syster, jag och erik sopade banan med alla!
jag var mycket glad.
och dessutom insåg jag att jag är en dålig vinnare också,
kanske inte riktigt lika dålig vinnare som jag är förlorare,
men jag gillar att gnugga in min seger i förlorarnas ansikten
och sen mår jag mycket bättre.
undra om jag blev inkörd i en propeller motor när jag var ung?
nått fel är det.
-
nu sitter jag och lyssnar på min nyårs låtlista,
sådana härliga klassiker med några låtar som jag inte ens har hört än,
alltid spännande.
mestadels lugn musik, jag är så jäkla stressad så jag måste lyssna på avslappnade musik,
annars får jag hybris.
-
annars är livet underbart, jag och ola väntar inte barn men tv,
förhoppningsvis kommer den på måndag :) tillsammans med en till wii motion+ kontroll.
det är mycket bättre leveranstid på elektronik än däggdjur.
mehe.
sen har jag fått hundfeber... igen.
men den ska få passera, för nu ska jag jobba häcken av mig lite till,
jag har ett roligt jobb :D
13/4-09 på min 18 år dag, tiden går. nu längtar jag efter ljuset.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0