< Till bloggens startsida

somebody new, just like you

hej, magsjuka har drabbat!
inte mig men hanna och siri, så ingen syster med döttrar kommer ihelg.
känns skit tråkigt. men då följer jag med min pajala-kåta karl till byn istället!
ja så får det bli, det är ju norrskens där till och med.
om det blir fest blir det på ren vodka för mig, vill ju inte sabba dieten.
-
på tal om den, dag fyra, banan och mjölk, känns fantastiskt!
fast helt ärligt har jag börjat ransonerat bort soppan mer och mer,
är så fruktansväsrt less. bara jag tänker på den där soppan så
stockas sig halsen. men jag har en soppdunk på jobbet så vi får se,
blir väl dagens lunch igen.
-
snart ska jag till jobbet igen.. klippa hår och allt det där.
men först smin och fixa håret..
hmmm..
-
hejdå
aaah längtar till jag får äta!, fast jag ska nog tillaga mitt kött en aning.

Kommentarer
Anonym

vodka är så självdestruktivt, why knott tequila? Anyways, have a happy holiday!

2011-02-25 @ 10:09:33
Emelie L. Carlsson

Hej!

Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg?

Anmäl dig här: http://princessemelie.blogg.se/2011/february/dagens-blogg.html

Lycka till :)

2011-02-25 @ 10:26:12
URL: http://princessemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0