< Till bloggens startsida

som den söndagen

sitter hos bror och hanna, dom stormade in i min lägenhet tidare idag
och jag följde med och köpte en svin dyr barnvagn.
sedan for vi till dom och åt plättar med glass, mycket gott.
nu ligger jag och hanna halvdäckade på soffan, är helt slut.
längtar efter ola, börjar bli mäkta less på att vara ensamstående på helgerna.
läste ut min bok så nu är det rhcp för hela slanten,
så om ni kommer och hälsar på hos oss så lär det vara
dom som dånar ur högtalarna.
för jag är en hemsk periodare när det kommer till musik,
allt eller inget. och lika så med så mycket annat också.
annars då?
jo jag är smittad med segskalle så jag kan inte tänka klart,
min kropp värker men jag är konstigt nog glad ändå.
lär dig allt du kan och hinner med.
hejdå
-
-
So much has come before those battles lost and won
This life is shining more forever in the sun
Now let us check our heads
And let us check the surf
Staying high and dry's
More trouble than it's worth
In the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0