< Till bloggens startsida

Living on a rainbow

Hörde att det där med att sova ska vara bra, ska nog prova en vacker dag.
-
Ok,bra grejer med att ha lägenheten med sig själv.
-
1) Behöver inte oroa sig att man stör någon
-
2) Jag äta vad jag vill och t.ex plocka ut det jag inte gillar ur pyttipannan utan att få konstiga blickar på mig
-
3) Kan lyssna på musik och sjunga med högt!
-
4) Jag kan i princip göra vad som helst utan några konsekvenser
-
5) Man känner sig anonym och lite hemlig
-
Fast egentligen.. det väger inte uppmot sällskap. Kanske borde man ta ena strumpan och sy fast knappar på den, sätta den på handen och börja prata med en gäll baby-röst. Funkar för vissa.
-
Det är fullt ös på jobbet, vi jobbar häcken av oss där. Allt är som det ska du vet kunder, tjo och shim.
-
I alla fall jag mår bra allt är bra och jag lever än på min vinst över Sanna och Andreas i NE. Jag kanske rent utav aldrig spelar NE med dom så kan jag leva på det för alltid.
-
Men snart får jag åka norrut renare luft, lugnare tempo och alla mina allierade. Snart ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0