< Till bloggens startsida

Tjurar

Fan för pms, fan för 6 dagars arbetsveckor, fan för arbetstider, fan för bränd mat och fan för dåligt humör. Jag tror verkligen att bränd mat kommer vara min död. Jag vet gentligen inte hur jag lyckas, men allt för ofta när jag lagar mat själv så bränns det vid och jag orkar inte göra om allt utan äter det ändå. Har för mig att man kan få levercanser eller något av förkolnad mat. Så där har vi det, min väg upp till den eviga sömnen. Bränd mat.

Helgen var mycket trevlig, julbord och vin med kollegorna på fredagen. Vin och utgång med en massa dans med Pernilla och Sanna. Jag har lite träningsvärk efter lördagen också.. kanske lite sorligt men äh!

Jag är trött och sur.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0