< Till bloggens startsida

Jag måste få berätta om min allra käraste ...

Jag måste få berätta om min allra käraste sambo och vän Sanna. Jag ringde till henne igår och babblade skit och ingenting, men hon hade inget att berätta för absolut inget hade hänt i pajala. Inte mer med det, vi sa hejdå efter ett ganska fruktlöst samtal. Men eftersom hon är Sanna och känner mig som ingen annan ringer hon efter bara några minuter igen, det hade hänt något och hon visste inom sig att jag verkligen ville höra om detta. Sannas familjs katt hade kilat förbi Andreas och i all hast bajsat ut en mask på hans hand, Andreas blir upprörd och gör det självklara (?) spottar efter katten. Jag kiknade av skratt givetvis, och tänker ja Sanna vet verkligen vilka händelser som jag tycker är viktiga att dela med sig. Det är fint med bra vänner, men att ha en som Sanna är en välsignelse. Lev väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0