< Till bloggens startsida

En vinnares memoarer

Hej jag är frisk och imorgon ska jag till jobbet..igen.. 12till17.. på en söndag.. JAG TRODDE VI LEVDE I ETT KRISTET LAND?!! Annat var det på konstantin den stores tid. Fan.
-
Från det ena till det andra. Vi har haft lilla julafton på docentvägen idag, det var mysigt, vi delade ut lite julklappar, åt god mat och spelade spel. Jag fick en alldeles förträfflig tavla på mig och sanna i popartstil och en mumin kaffemugg av Andreas, jag är mycket nöjd och tacksam. Dom vet vad jag gillar.
Sedan spelade vi NE, och mina kära vänner, jag vann. Helt otroligt, jag är annars ganska kass på sådana spel då jagogärna lägger namn och årtal på minnet, men idag gick det vägen och det tackar vi sex pistols och Alexander den store för.
-
Jo,vi har haft finbesök idag också, först av Maia som satt och surrade med oss och hon avlöstets av ingen mindre än hennes egen sambo Jens, hans bror Johan och Nathalie. Sen kan man juundra varför Maia och Jens inte hälsar på tillsammans, tydligen ser dom varandra tillräckligt på veckorna. Och det är ju fint ;)
-
Nu sängen,sömn och allt annat därtill.
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0