< Till bloggens startsida

maskål

Jag har shoppat idag :) vilket gör mig lycklig, jag och sanna hade 20% rabatter på hm så vi passade på att spendera lite. vi kommer fortsätta på lördag, då är ingen butik säker. annars går det bra här borta för våran lilla dysfuntionella familj, jag har till och med fått en inflyttninspresent :D (rågulligt), dag var vi och storhandlade på willy, utan större komplikationer. vem vet, vi kanske inte kommer sluta upp i blodbad här trots allt, men det kanske är lite för tidigt att säga.
till helgen händer det grejer! då blir det den ultimata frisör reunionen DELUX 2.0 (som dom så fint kallar det), förmodligen kommer vi att hålla till hos oss. det ska bli kul att träffa min galna gamla klass igen, hoppas alla kommer.
jag fick vin och ett stort vinglas (passar perfekt, för på fredag är det obligatorisk vinpimplarkväll då sanna skriver tenta på förmiddagen), en discodiskborste och trasa (jag döpte diskborsten till glora såklart) sedan fick jag en bok om hur man ska ragga, har inte läst den men det ska bli intressant haha, mycket omtänksamt, och sist men inte minst öronproppar.. (jag tror dom är till för när dom ska.. bedriva älskog, hoppas och ber att jag slipper använda dom). jag tyckte det var en väldigt fin och omtänksam present, eller sambo survivorkit som dom kallade den :)jag blev mycket glad.
andreas tvingade mig och sanna kolla på en ur usel film här dagen, the thing med kurt russel... se inte den!
och jag har lärt mig att använda självutlösaren på kameran! heja emelie!
(har dessutom fått igång min egen dator, fungerar perfekt, ska bara rensa ut lite rester från dess tidigare användare och fylla den med min skit istället :D)
...
nu sitter vi och kollar en till dålig film,en dracula film med en massa kända skådisar,svin skum.
hejdå

Kommentarer
Hanna

Du kan få låna Ailis hörselkopor när Sanna och Andreas bäddar sängen! Gröna och fina är dom :)

2011-08-23 @ 23:58:45
Hanna

Du kan få låna Ailis hörselkopor när Sanna och Andreas bäddar sängen! Gröna och fina är dom :)

2011-08-23 @ 23:59:20
Em

ja, det kan nog hända att dom är mer effektiva än mina små proppar ;), ska prata med aili om det här

2011-08-24 @ 11:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0