< Till bloggens startsida

redhead

vilken nytändning jag fick på ett par rödtottar idag! florence and the machine och regina spektor, dom är ju liksam ba as bra jaba jaaah, chill. men jag har verkligen en grej för rött hår, nu råkar dessa två damer vara väldigt begåvade också så det är ju ett plus. men rött hår är coolt, det är som om man går om kring som en liten eld, alla kan nämligen inte bära upp det. någon som verkligen kan det och som jag färga här om veckan är min kollega sofia, hon är rödare än rödast i sig själv, det är ganska coolt det också. och sen inte att förglömma mina livskamrat och numera sambo sanna! herregud kvinnan har varrit rödhårig sen tidernas begynnelse och är fortfarande awesome i det. jag brukar själv vara rödhårig av och till, fast jag vet egentlgen att jag ska vara mörkbrun, jag veet, men det är kul att byta ibland.
och min babe så klart
ok, den här bilden fetstal jag av sanna,
säkert gör jag något oförlåtligt och den är typ skyddad av upphovsrätten.
men, damn gril!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0