< Till bloggens startsida

oj vad nöjd jag blev.

det blev inget kalasande för mig idag, jag ska ju jobba och jag är väldigt ansvarsfull. istället har jag suttit ensam och kollat tv och internetshoppat, vilket jag måste medge, är högst tillfredsställande. kan ju berätta att ensamheten inte är fullt lika påträngande nåmer, kan bero på att erik, hanna och aili var förvi igår och att jag har babblat med mamma en hel del ikväll, och kanske beror det mest på lyckoruset (ja jag överdriver igen) jag fick när jag öppnade mitt paket från nelly. det är verkligen något visst med skor.
jag har fått en del att se fram emot också, sanna kommer snart hem till mig :)))))))), som jag har längtat. och så har en fågel viskat att min käraste stina kommer till sverige igen, kanske till och med luleå. och henne har jag längat efter, dessutom har hon med sig en vän, en amerikanska, det kommer bli spännande (mehe, kulturkrock). sedan får jag åka till jukkas snart också, det ser jag nog mest fram emot ändå.
nöjd, det är ordet som beskriver mig idag. imorgon är det nog helt andra ord som gör det, jobba på en lördag suger hästballe kan jag lungt lova. men nu börjar tiden närma sig midnatt och jag är ingen tomte så jag ska gå och sova.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0