< Till bloggens startsida

1/8-11

i dag är det första augusti och sommaren lider mot sitt slut. måste bara säga att det gick fort, man brukar ju säga att det går fort när man har roligt, men jag har inte haft roligt alls och ända har tiden rusat iväg. dessutom är det en massa naturkatastrofer inträffat här på jorden.. jag säger då bara en sak 2012! vi kommer alla dö snart.
eller så inte, jag vet inte, jag bryr mig inte.
nu är jag i pajala i alla fall och jag har umgåtts med hanna och aili  ganska intensivt, men aili är så söt och hanna är rolig så för min del har det varit lugnt, hoppas jag inte har plågat dom bara.
hmm.. har som för mig att tyskland är bra på kvalitet.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0