< Till bloggens startsida

när jag fyller år

jag fyller år idag :D jag gillar att fylla år,
ola är extra snäll då, och alla andra för den delen.
men för att komma till den här dagen var jag tvungen att genomlida gårdagen,
åte hemifrån strax efter sju för att fotograferas i boden,
den mest obekväma situation jag varit med om på länge.
ska bli grymt spännande att se hur bilderna blev,
tror aldrig jag dragit in magen och putat med brösten så mycket.
sen har ju min chef trude larsson varit på besök,
bara det är en pers, även om hon är trevlig och rolig,
så är hon otrorligt respektingivande och lite skrämmande på samma gång.
men det var lärorokit, mycket kurser på två korta dagar.
sedan efter att ha jobbat till 18 åker vi till boden igen,
och av mina inbitna lulebor till kollegor fick jag hör vilken håla det är. haha.
där blev det middag på far east, dålig service, inte bra.
men vem tackar nej till en tre rätters, även om det tar hundra år.
och vad som gjorde mig så paff (som jag inte fick skriva på fejjan) var
att ola öste kent när jag kom hem. totalt oväntat,
men karln har ju levt med mig i 5 år så något måste han ju ta efter.
nu ska jag ha en bra och lugn dag.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0