< Till bloggens startsida

min avocado

jag köpte en avocado här om dagen för att stilla mitt avocado med salladskrydda begär..
men dom hade bara omogna avocados, så jag tänkte, den som väntar på något gott..
men nu har det gått två dagar och den är fortfarande knallgrön och stenhård.
vad ska jag ta mig till, hur ska jag få min avocado att mogna?
usch så grön den är
annars är jag ledig idag, jag ska diska och tvätta kläder,
sen måste jag till hm och lämna igen ett par leggings.
man ska tydligen prova kläderna innan man köper dom,
det lärde jag mig..
undra om ola kommer hem så han kan hjälpa mig kånka ner all tvätt?!
hmm.. det hade varit ganska trevligt att slippa gå själv i den där labyrinten under marken faktiskt.
jag är helt övertygad om att det spökar där!
nu ska jag .. köpa saker
hejdå

Kommentarer
sw

farligt dedär, sen när du tror att den är mogen (fast skalet fortfarande är grönt) så visar det sig att den blivit övermogen :S

2010-09-09 @ 11:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0