< Till bloggens startsida

husmor

ja herrejävlar nog var det på tiden jag damtorkade i sovrummet,
jag tror jag har nyst lika många gånger som min svägerska hanna brukar göra
onormalt många med andra ord.SHIT!
sen har jag dammsugit mig svettig också, och nu laddar jag för tvätten-
men att skura, det får karln göra, hur huslig som helst klarar jag inte av att vara
snart kommer min vän sanna också, niiiice
och sen ska jag diska och sanera köket, hade varit skönt med högtryckstvätt faktiskt
sen handla mat med mannen och sen ut och shoppa.. om jag orkar.
-
i morgon blir det jobb, men sen på fredag då bär det av till systra mi!
det ska bli fantastiskt roligt att åka dit :)
-
ja nu har jag sannerligen skrivit om min dag
och det är väl det mans ska göra i en blogg
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0