< Till bloggens startsida

Husefrid

Idag lärde jag mig att jag inte ska nämna något om mina kunskaper i matte åt ola..
han blir ganska kinkig om jag tvivlar på hans sätt att räkna,
fast jag visste redan innan att vi inte ska diskutera sånt där, men jag hade glömt
det är rätt länge sen jag räknade matte nämligen.. så inte ett ord om det om vi ska hålla sams
jag som trodde att det vara var städning som fick oss att tjura på varandra, ack så fel.
-
det är ju så, att om man ska leva med någon måste man kunna hålla käften när det behövs..
fast jag inte vill det, och har jäklit svårt för det, så måste jag det.
nu blev jag arg och vill bråka.. nu när jag tänker på det, satans jävlar..
det är nog mestadels pms besvären som styr just nu..
-
men skit i det (jag är inte långsynt men alla är inte det, så jag skiter i det)
-
fick ju igång min kamera efter många om och men, den är fortfarande lika kass men,
här är lite bajsbilder från i lördags.. innan jag for till boden
och blev jätte full och sen spydde och flummade hela natten:
tack och hejdå

Kommentarer
Christobal

Jag är inte den som är den, men behöver vi läsare verkligen ta del av pms? Kan vi inte bara få läsa texten och försöka anta själva om det är hemskvecka?

2010-09-07 @ 23:09:56
URL: http://czakrisson.wordpress.com
em

här finns ingen censur ! jag håller inte på med sånt trams, det borde du veta vid det här laget ;)

2010-09-08 @ 13:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0