< Till bloggens startsida

disco onsdag

det är konstigt det här med enter galleria i boden..
för en minut sen var det helt dött, ett pensionärspar som knatade förbi,
och nu, nu dräller det av folk?! konstigt
jag är funky i magen.. hade behövt salt och samarin..
får gå och köpa det snart, samarin då, salt finns i mat.
öhg.. jag orkar inte jobba idag, tur att jag bara har två bokningar
sen regnade min coola frisyr jag hade gjort i morse bort och det tog min gnista
ikväll ska jag kolla det där val 2010 som är på fyran
kollade igår när det var alliansen..
tänkte att jag kanske får ordning på de där partierna så jag kan rösta på söndag
idag är det dom rödgröna som babblar.. nåväl
hejdå


Kommentarer
sw

jag har redan röstat och det känns otroligt skönt att få ha det gjort. lycka till med att tanke-uppklkarnandet XP

2010-09-15 @ 18:40:10
em

åhå, vad du var saker på din sak då.. fan.. undra hur det går det här egentligen

2010-09-15 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0