< Till bloggens startsida

min kropp mår dåligt

ojojoj.. idag har jag varit på bodyscan.. ojojoj säger jag bara
enligt den hade jag en fysisk gradering som var fetma och att min metaboliska ålder är 30 år
outh! känns ganska hårt att få sin kroppshälsa sådär svart på vitt,
men vad som är bra är väl att jag är mer taggad än någonsin att börja
ta hand om min kropp, träna och äta sundare alltså.
jag har ju visserligen slutat med godis och fika, men jag måste nog göra mycket mer.
jag mår ju inte så bra, blir trött och grinig och har ont i huvudet.
så.. nu jävlar!
-
jag ska även ta ett ryck med vårat hem, i morgon ska överflödiga möbler ut!
så om ni är sugen på lite nya möbler kan ni kolla i soprummet på edeforsgatan.
vårat hem ser för fan ut som ett råtthål, blä.
-
sen ska jag också shoppa och betala räkningar imorgon..
jag har ganska mycket räkningar.. jäkla telefon..
men jag älskar den, den är rolig.
-
hejdå

Kommentarer
Martina

Vad för möbler ska du hiva ut? tänkte om de är nåt jag behöver? :D



Å var inte orolig, du är ju snygg på utsidan iaf, å ung, så du hinner kirra dedär med metaboliska åldern.

2010-10-25 @ 13:00:08
URL: http://momofwandf.blogg.se/
sw

WOW! Har alltid velat göra ett sånt test :o

2010-10-26 @ 11:37:44
em

jag ska slänga ut lite vardagsrums bord, pernila skulle ta det stora, den lilla ska på tippen, sen ska jag nog slänga ut lite "sängabord" också, inte så mycket mer, jag jobbar på fulfåtöljen.. :/

jo sånadär test är kul.. sä länge man inte lider av fetma.. som jag :E

2010-10-27 @ 17:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0