< Till bloggens startsida

julbök

Ni vet att det ibland går väldigt fort i livet, det hände mig.
i torsdags fick jag veta att jag fått sparken i boden ?!?! (ah panik)
men trude hade större planer för mig, så jag kommer att börja jobba i luleå
på onsdag, snabba ryck, men förhoppningsvis till det bättre, jag slipper pendla iaf!!
men just nu är jag hemma i pajala och laddar för nästa vecka,
för jag inser nu att jag antagligen kommer få jobba häcken av mig,
kan ju glömma allt vad julledighet heter. men så kan det vara ibland.
så nu laddar jag då, jag har julmys med julmusik och allmänt mysigt humör.
jag tror till och med att jag ska internetshoppa, bara för att förhöja stämningen lite.
för ni vet väl, att pengar och saker gör en lycklig.
hejdå

Kommentarer
Christobal

Jag antar att man får gratulera jobbet i Luleå, eller? Det blir väl otroligt mycket bekvämare att slippa pendla, med kostnader och sånt dessutom, tänker jag mig.

2010-11-27 @ 16:39:32
URL: http://czakrisson.wordpress.com
em

tack, jo att slippa pendla är guld värt.. inte för att jag ser mer av hemmet nu, men du vet :)

2010-12-02 @ 08:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0