< Till bloggens startsida

vad händer egentligen?

ännu en dag har passerat.. men nu är jag i pajala, tänkte att lite riktig mat och omtanke ska få mig frisk.
hoppas det fungerar.
har tänkt på en sak, hur roligt hade det inte varit att ha en pokemon?! att ha en liten vän med speciella talanger.
ok en hund är kul, men en pokemon, det är något man skryter om i fikarummet.
pokemon! måste fånga fler, du och jag, tillsammans blir vi ett lag,
POKEMON! nannaannnaaa.. mmm yeah
...
usch, jag har varit sjuk alldeles för länge nu,
det enda spännande som hänt mig var när jag blev brutalt attackerad av en nyckelpiga,
de vidriga aset försökte besudla fjärrkontrollen i min hand.
hur kan man tycka dom är söta, dom är vidriga, nyckelpigorna.
tvi!
...
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0