< Till bloggens startsida

dom dansar

något spännande hände här om dagen, ola såg mina ben i de mest orakade tillstånd.
de var tydligen första gången, och han har ändå levt med mig i två år eller något sådant, det är ganska bra jobbat.
kan ju tillägga att håriga ben inte är uppskattade i vårat hushåll. hehe
..
från de ena till de andra, jag vill verkligen se riktiga vargar,
det är coola djur, tror nog jag får ta mig till en djurpark här framöver.
..
men något som är bestämt!
urkult med stina i augusti!
vi ska bo i vårat awsome militärtält med regnskydd och äta tofu och kolla lustiga människor.
det blir säkert mycket spännande.
kanske borde kolla upp med pingu vad man egentligen gör där, har ingen aning.
men jag är glad ändå
..
hälsa rapport: huvudvärk med lite dålig sömn.
när i himlen ska detta gå över?
antar att någon tycker jag behöver lida.
..
hejdå

Kommentarer
Christobal

Säger goddag till Mary Jane. Hela tiden. Varje dag.

2010-05-15 @ 01:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0