< Till bloggens startsida

ta ett liv

nu när bobbo har lämnat mig är jag fast besluten på att skaffa en ny liten hårig vän.
dock blir det inte bauta kanin som laban var utan en liten jäkel, som ska vara inomhus.
har funderat på marsvin också, men dom piper tydligen ganska mycket, dessutom är kaniner mycket trevligare att titta på.
det är ändå lit skumt att bara kunna gå och köpa en kanin hur som helst. jag känner mig nästan lite kriminell, köpa ett liv bara sådär.. inte är det dyrt heller 100:- till 500:- bara. hmm
ok, dessa raser har jag funderat på
och 
löwenkanin och lejonhuvad kanin
&
hermelin och dvärgvädur
dock tycker jag att hermelin kaninen ser ut som en psyko biatch. men jag får se, kanske en liten blandning av löwen och dvärgvädur.
för som du kanske vet så kan man blanda utav bara h-vete för att få en så söt kanin som möjligt.
även det, väldigt sjukt.
undra vad ola har att säga om mina planer, mehehehe
han vill ju ha en hund :O
hejdå

Kommentarer
Christobal

HAHA Löwenkaninen utstrålar mer "...va? nej?" än en ertappad smygrunkartonåring. Köp den.

2010-03-05 @ 00:29:51
URL: http://eldiberget.blogspot.com
em

kaniner är ju väldigt sexuella djur, hehe. kanske jag gör

2010-03-05 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0