< Till bloggens startsida

Jag drömde lite..

inatt drömde jag att min kanin laban som jag hade egentligen var en grön, stor och luden fågelspindel.
men denna spindel var ett fantastiskt husdjur den myste i bokhyllan och sträckte benen på sin röda sammetskudde, men den höll sig bara i skinnet för att vi hade en vacker katt som vaktade denna spindel, katten var vit med gråa tassar, lite luna från sailor moon om ni minns.
men helt plötsligt så rymmer katten ut genom fönstret och spindeln ser sin chans och attackerar mig och min familj, vi springer och det är kalabalik i rummet, spindeln är borta och vi hoppar och skriker, och så plötsligt! känner jag ett hugg i min vad, jag tittar ner och ser den enorma gröna ludna fula spindeln med alla sina huggtänder som gräver sig in i min vad! och det var inte bara två, den hade som en människomun med huggtänder, och det gjorde så ont!
jag känner mig förrådd av spindeln, han var ju mitt husdjur.
...
sen vaknar jag med enorma kramper i vaden och gick och pissa.
...
så idag lider jag av sömnbrist och näringsbrist.
jag är helt jäkla slut, men jag måste vara uppe med mamma och sy den där bal klänningen.
balen..
jag vet egentligen inte vad som händer i morgon, jag hoppas christoffer kan ge lite klarhet i allt detta.
när, hur, varför?.. kan ju vara bra att veta
...
undra om den där drömmen betydde något..
hejdå

Kommentarer
sw

choo, scary scary. Hade inte du beställt en klänning? Eller ska du sy in den?

2010-06-08 @ 19:35:42
em

oal har inte heller fått en lugn stund inatt pga mina drömmar , oops. jo jag var tvungen att sy lite i den, eller jag, mamma, var lite för stor runt bysten

2010-06-09 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0