< Till bloggens startsida

emelie har varit hos tandis

Idag har jag varit hos tandläkaren, mina tänder hade inte förändrats särskilt mycket sen sist, men jag måste börja använda tandtråd. Så jag gick till apoteket och köpte plackers, det är dyrt, 46 jäkla kr.
men äntligen ska jag få göra något åt min skadade framtand, tänk att man behöver byta stad för att få sina tänder fina. som jag har gnällt, jävla pajala, slöa är vad dom är där.
en annan grej jag tänkte på hos tandläkaren är att alla tandläkare som jag har haft har haft oerhört torrt hår.
det tåls att tänka på.
...
idag ska vi ha avslutnings lunch på skolan, hoppas det är gott för jag är vrål hungrig.
jag tror vi kulle vara där ett.. länge kvar, undra vad jag ska göra, kanske skura toastolen, fick lite lust med det i morse.
...
och i går hade vi egen hår vård, känner mig lite som poccahontas, me like ;)
fast håret är ju inte lika mörkt som poccahontas, men hon är ju indian och har lite andra färger än jag. joo
kanske ska ta och hoppa i lite vattenfall, eller från balkongen när det regnar blir det väl.
...
sen bara för att
mitt mumin halsband är awesome!
<3
sen bara för att
det är första gången jag har sett ola läsa en hel bok!
white line fever, lemmys självbiografi. den är bra, den ska man läsa.
...
nu ska jag fortsätta fundera eller något
...
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0