< Till bloggens startsida

14 juli

äntligen har jag fått lite ledigt.
sedan var det planerat att moa och stina skulle vara här och leka med mig
men det sket sig.. det är himla synd,jag behöde verkligen kontakt från den riktiga världen.
men skit i det, istället har jag njutit av sommaren med min karl, vi hyrde tre awesome filmer, alice in wonderland, up in the air och the men who stare at goats alla dom filmerna är jävligt sevärda.
..
jag har även vait på husvisning med hanna och erik, det är alltid spännande att få se hur folk lever.
typ när man får hälsa på hos någon för första gången, hur luktar det,
vad är det för inredning och vad har dom för film/bok/skiv samling.
allt det kan berätta mycket om en person,
och allra roligast är när man hitta saker som egentligen sinte borde finnas där,
som tex en dildo bakom en tavla.
..
sen har jag mest nutit av sommaren och tvättat sofföverdragen.
sommaren är en fantastisk årstid, jag älskar värme.
om jag fick bestämma skulle det vara finnas sommar och höst
hösten är så fantastisk skön alla dom skrika färgerna försvinner och djupare förger träder fram både i garderoben och naturen. man måste vila ögonen lite efter sommaren nämligen.
..
dessutom är jag otroligt sugen på fetaost och vattenmelon, vilken är en fantastisk kombination i en sallad, det söta och det salta. allt handlar om kontraster och dynamik, annars skulle det inte vara spännande att leva.
..
nu ska jag krångla ut en stol på balkongen och sitta och läsa i sommar diset.
hejdå
(är himla sugen på lite lasergame)


jag har lite hemlängtan tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0