< Till bloggens startsida

framför tv:n blir vem som helst ful

just ja, jag skulle betala räkningar.. istället hamnade jag här.
det är väl lite mysigt.
ja jag for då till pajala i fredags, det var underbart, jag och min pingulii
hade en väldigt trevlig helg :) fint väder hela lördagen
vi fikade, solade på hängbron, bara vandrade runt i pajalacentrum, vi gjorde även en as god middag
och avslutade kvällen med ett glas rött på olas systers altan.
sen shoppade vi på martinas loppis också det var för min del ganska onödigt, underbart :)
sedan ägnade vi nästan hela söndagen åt att se på borta med vinden.
finns det någon mer irriterande rollfigur än scarlett o'hara?
mycket enerverande kvinna.
..
nu sitter jag och väntar på ola, vi ska ju kolla true blood!
sen ska jag väl betala dom där räkningarna..
sen ska jag sova.
..
men i morgon blir det nya tag!
jag ska shoppa som ett psyk och köpa olas present,
önska mig lycka till!
jag ska börja tvinga han att skriva önskelistor
vad vill män ha egentligen?
..
nu ska jag fortsätta lyssna på gamla kent skivor.
ha det bra
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0