< Till bloggens startsida

bio = bra för själen

nu har jag sett eclipse!
and i like it!

m mm i'm a sucker for love, mm mm
..
filmen var söt och inte lika dramatisk, dock som min kära bror beskrev det så bra så saknade den lite av den intensitet som har varit i de två tidigare filmerna. men den var härligt romantiksk, inte sliskig. så nu får jag vänta till 18 november 2011 för nästa film, vet dock hur allt slutar, men jag gillar att gå på bio.
på tal om bio, snart kommer nästa harry potter film! OH i like!
i november dock, men va fan, det är inte så länge.
..
SHIT FUCK!
det betyder att gesällen närmar sig igen, fuckeli fuck. hu ska jag ork med det en gång till.
jag var tydligen en satans subba månaderna innan förra gången, stackars ola.
..
fan jag som just blivigt mig själv igen..
ska nog inte ta det så hårt denna gång.
..
nu ska jag sätta mig och kolla top gear. eller sova, jag får se
..
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0