< Till bloggens startsida

Att jobba på en söndag

nu mina kära vänner är det så att jag är på jobbet, det är ganska dörr, antagligen för att de har varit boden alive och alla är bakis. men jag har ändå hunnit se en hel del idag,
det får man göra när man pendlar, det är trevligt.
jag har sett en gammal dam, i en marinblå prickig kjol och kavaj med vällockat hår sitta och dricka straköl på busshållsplatsen, sen började hon spotta och gurgla och fräsa, mycket obehagligt,
fick kräkrefelxerna att börja jobba.
sen såg jag det längsta natyrliga hår jag någonsin sett, hon såh ut som cousin ti eller vad han nu heter i familjen adams, hennes hår ver nedanför rumpan och färgen grick från svart till orange till brun till blond, väldigt effektfullt. det var spännande. innan de såg jag två (jag tror förälskade) killar nästan döda sig själva på en cykel, mycket gulligt.
och nu står jag här, änu har ingen varit in på salongen, men  jag har en kunt om 10 min så då får jag lite att göra.
<3
puss & hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0