< Till bloggens startsida

LTU SEKTEN!

människor på ltu är precis som oss vanliga människor?!, fast jag är ändå ganska övertygad om att dom har någon slags läskig sekt eller något. dom bara döljer det väl.
det där är en as söt gubbe, han är nog sektledaren!
.
undra vad dom gör i sin sekt, säkert helt sjuka saker.. typ sado-orgier och offer och allt möjligt sen bygger dom nog västa labbet under jorden som tillslut kommer uppenbara sig när ltu-sekten ska ta över världen.
i det där labben finns en högteknologisk maskin som tar all hjärtkapacitet av en människa och koncentrerar den i maskinen. när dom tar över jorden kommer dom nog tömma alla människors hjärtkapacitet så vi blir mänskliga marionetter. och med våran hjärtkapacitet kommer dom bygga supermänniskor som bara kommer sitta där och vara  smarta och leka med oss.. dessutom har smarta människor ofta as sjuka sexuella läggningar, så, ja man kan ju bara gissa vad dom kommer göra med våra kroppar.
.
det var allt för mig idag, jag har du varit på ltu.. joo
hejdå

Kommentarer
au

Vet du om att du är sjuk i huvudet? :p hahaha

2010-01-20 @ 21:28:54
em

jag är realist! jag vet saker. hehe

2010-01-21 @ 18:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0