< Till bloggens startsida

jag och min stora käft

det har varit en omtumlande dag idag. men först, mina granna vrål-öser idol kalles skiva där nere.. nackdelen med att bo så nära andra, dålig musiksmak.
men skit i det.
första dagen i skolan, har sovit 3-4 timmar inatt, det är ju bara en för härlig start på dagen. och om man känner mig så vet man att jag behöver massor med sömn, mat och kärlek för att funka. det fick jag inte i morse.
men jag gick tog bussen 07.52 för att ha företagsekonomi, jag var ond, och ondare blev jag när våran lärare presenterade sig. långsammare karl får man leta efter.
fick veta att det inte blir någon praktik förrän v6, super när man ska ha gesäll också. arig
så jag gick till gossip för att meddela mig, träffa elina och annika och det var trevligt. elina delade med sig med en del väsentlig information om.. saker
det där sakerna som hon berättade om fick mig upp i varv, så jag började rabbla.
em till elina: ÅH elina jag tänkte på dig och kuk på jullovet!
medan jag skrek ut det kom sofia med sin kund till kassan, dom hör allt och sofia försöker rädda lite
s: nämen emelie, nu blev det väl lite fel där?
em: jaa (knallröd i fejset)
annika sitter alldeles brevid mig och as garvar, väldigt stöttande
elina: va vad sa du?
jag skämdes väldans, inte bästa sättet om man vill ha ett framtida jobb
jag måste börja hålla käften.. suck
sen gick jag på stan, en liten stund med elina sen själv, staden var ganska surmus idag och det fanns inte ens trosor i min storlek. jag var tjurig.. fick med mig försvarets läpp balsam iaf
så jag for hem, och då mådde jag lite bättre, jag tänkte på ola som jag är så kär i, och det viktigaste av allt, det fanns potatisgratäng kvar från igår..
så kommer jag hem, så har ola ätit upp potatisgratängen, mitt hjärta gick i tusen bitar..
så gör man inte, det är fel. det är som att erbjuda någon vatten i öknen och just när dom ska dricka slå bort vattnet från dom och skratta och peka. det är liv eller död alltså
hejdå

Kommentarer
au

hahahaha nämen pluttan inte kan du säga kuk på jobbet?

2010-01-12 @ 12:57:48
Christobal

Skrika kuk på allmän plats är alltid kul.

2010-01-12 @ 16:22:31
URL: http://eldiberget.blogspot.com
em

jag brukar inte skämmas ofta, men då gjorde jag det. man skriker i kuk på jobbet, i fickarummet är en annan sak ;P

2010-01-12 @ 17:36:07
sw

bara för nostalgin .. "Fuck me"

2010-01-14 @ 10:13:24
em

hehe..

2010-01-14 @ 22:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0