< Till bloggens startsida

hmm

  • Vänner och nätverkVänner och nätverk
    Emelie Torneus

    Emelie Torneus kollade just igenom bilderna från igår, hehe.. hmm.. jag har iaf en miljon bilder på Moa Heikkiläs katt..

    fre kl. 16:07 Vänner och nätverk · ·
    Erik Tornéus
    Erik Tornéus
    Ditt aspackade svin som stör klockan 03:27 på natten... När jag har JOUR! Vaknade nämligen av dit sms...
    fre kl. 16:50 ·
    Erik Tornéus
    fre kl. 16:50 ·
    Emelie Torneus
    Emelie Torneus
    mahahahahaha, skickade jag ett sms? nä fy fan
    fre kl. 23:46 ·
    Sanna Ejderlöv
    Sanna Ejderlöv
    ditt minne altså hahahaha
    Igår kl. 16:56 ·
    Stina Lovisa Maria
    Stina Lovisa Maria
    shit alltså, du borde inte ha prompat... men är pingu trött och envis så är hon...gaah
    för ungefär en timme sedan ·
    Emelie Torneus
    Emelie Torneus
    kanske inte, det var inte lika kallt med foxy lady skrikandes i öronen :)
    för 50 minuter sedan ·
    Stina Lovisa Maria
    Stina Lovisa Maria
    foxy lady? är det sån där disk-musik?
    för 49 minuter sedan ·
    Emelie Torneus
    Emelie Torneus
    jimi baby jimi
    för 31 minuter sedan ·
    Stina Lovisa Maria
    Stina Lovisa Maria
    tur. jag föreställde mig en full emelie vinglandes med ngn lady gaga skrikandes i öronen. sicken bakfylla
    för 29 minuter sedan ·
    Sanna Ejderlöv
    Sanna Ejderlöv
    jag hörde att du var lite bakis stina?
    för 29 minuter sedan ·
    Stina Lovisa Maria
    Stina Lovisa Maria
    nej, jag kom till slutsatsen att jag tycker om att spy så länge man gör det av egen vilja. att spy är som att gråta.
    för 28 minuter sedan ·
    Emelie Torneus
    Emelie Torneus
    du är ju så där lagom störd, det gör ont att spy.. det är ensamt liksom, att spy får en att gråta
    för 27 minuter sedan ·
    Sanna Ejderlöv
    Sanna Ejderlöv
    jag har aldrig någonsin varken spytt eller gråtit av egen vilja..
    för 27 minuter sedan ·
    Stina Lovisa Maria
    Stina Lovisa Maria
    see: Att spy på fyllan är förnedrande och gör ont (samma med att gråta) och jag har aldrig (vill aldrig) uppleva ngt av det, men att tvinga sig själv är tvärtom frigörande. DET blev min slutsats som jag ska minnas forevah :J
    för 24 minuter sedan ·
    Sanna Ejderlöv
    Sanna Ejderlöv
    låter lite vettigt, men samtidigt lite anorektiskt...
    för 23 minuter sedan ·
    Stina Lovisa Maria
    för 23 minuter sedan ·
    Emelie Torneus
    Emelie Torneus
    det låter.. sjukt
    för 19 minuter sedan ·
    Stina Lovisa Maria
    Stina Lovisa Maria
    neeej, logiskt samt ett nyttigt konstaterande, dessutom en bättre metod för att bibehålla sitt självförtroende (alltså jag talar inte om självsvält utan att kunna styra sin baksmälla)
    för 18 minuter sedan ·
    Emelie Torneus
    Emelie Torneus
    alltså stina, du lägger alldeles för mycket tanke i ditt spyande
    för 16 minuter sedan ·
    Sanna Ejderlöv
    Sanna Ejderlöv
    precis det är bara att göra det så känns det bättre sen..
    för 16 minuter sedan ·
    Stina Lovisa Maria
    Stina Lovisa Maria
    meeh, jag lägger alltid alldeles för mkt tanke bakom onödiga saker
    för 14 minuter sedan ·
    Emelie Torneus
    Emelie Torneus
    jo det gör du, men du mår bättre av den sen så de är väl ok
    för 13 minuter sedan ·
    Sanna Ejderlöv
    Sanna Ejderlöv
    det gör jag också. som kåtigt. jag kan inte släppa det!
    för 13 minuter sedan ·
    Stina Lovisa Maria
    Stina Lovisa Maria
    "So kåtigt" haha, jag lär mig nya saker
    för 12 minuter sedan ·
    Sanna Ejderlöv
    Sanna Ejderlöv
    nej, han tittade kåtigt på henne!
    för 12 minuter sedan ·
    Stina Lovisa Maria
    Stina Lovisa Maria
    de där diskuterade vi i åttan! kom det fram ett svar?
    för 11 minuter sedan ·
    Emelie Torneus
    Emelie Torneus
    åå jag älskar kåtigt, de är så pure
    för 11 minuter sedan ·
    Sanna Ejderlöv
    Sanna Ejderlöv
    det är ett så fint ord vi ska börja använda det. det är vårt nyårslöfte! och orgasmsnyggt! :D
    för 9 minuter sedan ·
    Emelie Torneus
    Emelie Torneus
    och nej. inte vad jag minns, men det är ju: han tittade upphetsat på henne. eller nått
    för 9 minuter sedan ·
    Sanna Ejderlöv
    Sanna Ejderlöv
    äh det är fult! KÅTIGT!
    för 8 minuter sedan ·
    Emelie Torneus
    Emelie Torneus
    ELLER HUR!? kåtigt is the fucking best fucking shit ever
    för 7 minuter sedan ·
    Sanna Ejderlöv
    Sanna Ejderlöv
    Emelie, du är orgasmsnygg och jag ser kåtigt på dig!
    för 5 minuter sedan ·
    Stina Lovisa Maria
    Stina Lovisa Maria
    kommer troligen aldrig använda ordet såtillvida jag inte intagit alkoholhaltiga drycker
    för 4 minuter sedan ·
    Emelie Torneus
    Emelie Torneus
    JA JA JAAAAAAAAAAAAA pure awsomeness!!
    för 3 minuter sedan ·
    Sanna Ejderlöv
    Sanna Ejderlöv
    ta mycket alkoholhatigadrycker då! nyårslöften ska hållas ;)
    för 2 minuter sedan ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0