< Till bloggens startsida

Herregud!

jag har städat toan! och jag har nog stött på en och annan okänd livsfarlig bakterie skulle jag gissa, men jag gjorde det. det känns som en tung sten just lyftes från mitt bröst, nästan samma känsla som när jag tar bricanyl! wow
det är det viktiga jag gjort idag, ringde just till sanna och moa och bad dom komma över. undra om det sker. dom har nämligen just vaknat :D
moa,jag och sanna på nyår! så fulla ska vi inte bli kväll tack..
mina minnen är så väldigt begränsade från just nyår.. har några väldigt skumma bilder dock.
dom ska ingen få se.
nä men titta! man ser min bh! kinkey
.
.
men jag har städat toan!!!!!!!! FUCKING AWSOME!!!jag är så jävla bra
och med dom orden säger jag adjö

Kommentarer
au

jag vill också vara där....

2010-01-23 @ 13:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0