< Till bloggens startsida

lite sur

satans jävla horfitta!
jag har sånt fruktansvärt jävla oflyt idag!
hade bokat tvättid i kl 6.00, bara det suger att man får den sämsta tvättiden,
det är pga att ola är helt jävla oförmögen att göra något som han inte tycker är roligt,
trots att han har all tid i hela världen. men det har jag redan gormat på om, så tillbaka till idag.
min klocka ringer och jag flyger upp och börjar samla ihop kläder, sen inser jag att jag ställt fel larm, halv nio istället för 6.00. satans jävla jag fitta.. igen.
men jag går ner tänker att jag i alla fall hinner tvätta mina jobb kläder och sedan torka dom i lägenheten,
så jag går ner, och nån jävel har snott min tvättid.
alltså har jag stigit upp i onödan på min lediga dag och jag måste lukta svett på jobbet denna vecka.
så jävla fantastiskt!
JAG HATAR ALLA JUST NU!
och är alldeles för arg för att somna om,
och vi har ingen mat hemma!
FAAAAAAAAN

Kommentarer
Martina

Gå å köp nya kläder.

2010-12-15 @ 18:29:33
URL: http://momofwandf.blogg.se/
em

men nu är jag typ pank..:/

2010-12-17 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0