< Till bloggens startsida

hur man lever och sånt..

jag har funderat på att bli vegetarian..
det ska tydligen vara hälsosamt, och jag har fått på hjärnan att
jag måste börja leve hälsosamt om jag vill leva ett långt och lyckligt liv.
men det är svårt att vara hälsosamt, och inte ett dugg kul,
jag beundrar er alla som tycker att det är roligt att idrotta och dricka hälsoshakear,
för jag är inte ens lite lagd åt det hållet, jag dricker cola, käkar choklad och kollar film istället
(ett begynnande fetto, jag vet)
och vad får jag av det, jo för små jeans och ont i kroppen.
jag är den som först hade dött på en öde ö för att jag inte orkade plocka ihop pinnar till en eld,
eller för att jag är för dålig på att smyga i skogen och blivit slaktad och uppäten på grund av det.
..
men helt ärligt, jag är glad ändå, jag inbillar mig att sex är nog med motion och att choklad är bra för hjärtat
och om jag känner mig lite nere kan jag alltid köpa saker,
som jag gjorde på nelly.com förra helgen,
paketet kom igår.. mums!
allting passade, perfekta jobbkläder och om jag vill klä ut mig till flygekorre!
Kaktus Pattern Tunic SEK 349, Vila - NELLY.COM
i denna ska jag flyga fram
Cover L/S Oversize Top SEK 199, Vila Basic - NELLY.COM
mojsig
sen köpte ett gång mer saker.. men hur mycket bilder orkar man ju inte titta på
nu ska jag äta choklad och pilla navelludd till jag ska över till broski mi och hanna
hejdå

Kommentarer
sw

har ett par jeans du kan fà om dom passar, borde passa, du har ju bara ett extra lager hull pà kroppen. om inte... àk skidor!

2010-12-07 @ 18:54:43
em

håå? ( som goron i zelda)

2010-12-14 @ 09:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0