< Till bloggens startsida

sick motherfucker.

jag ska berätta en hemlighet,
när jag blir sjuk så blir jag precis som en man, döende.
det jobbiga är att ola också är sjuk, och han är en man genetiskt så vi är båda döende..
det är lite tungt, speciellt med tanke på att det ska kolla folk och sova här ikväll.
undra hur ola har tänkt.
sedan har jag upptäkt en annan sak,
jag kan inte göra två saker samtisigt, det blir total kortslutning.
jag som trodde det skulle vara en av fördelarna att vara kvinna.
attans.
sen har jag sjukskrivit mig från jobbet..
och jag som hade så roliga behandlingar i dag.
bittert.
nu ska jag krypa ner hos sjukling nr 2 och sova till solen går ner och upp igen.
hejdå

Kommentarer
s1

:0 Jag blev också sjuk, på måndag, som en försenad bakfylla typ, är helt frisk nu iaf, fyra dagar senare. samma virus?

2010-08-06 @ 17:47:51
em

kanske det, snuva hosta och ont i kroppen. låter det bekant?

2010-08-06 @ 21:18:43
sw

mjaaa, spya, feber och hosta snarare. eeeeh

2010-08-08 @ 17:07:03
em

spya, usch :(

2010-08-09 @ 16:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0