< Till bloggens startsida

ingenting händer och det är därför jag skriver

i fredags den 13 augusti, fyllde min gamle far år, hela 51 år.
jag ringde dit skulle kolla om någon råkat ut för en olycka eller något,
men icke, det enda som var förfärligt var pappas frisyr och skägg som han inte rakat på två veckor.
mamam skickade en bild på karln, han såg ut som en björn blandat med tomten
mycket smickrande.
-
just nu sitter jag på jobbet, det är fruktansvärt tråkigt.
det är inte många som orkar fixa till sig på en söndag,
och jag förstår dom, det är ju meningen att det ska vara en vilodag.
men inte för mig,
så nu sitter jag på jobbet och lyssnar på melissa horn och flummar omkring på internet.
det är ok, nu är det bara 3 och en halv timme kvar.
det blir säkert bra.
-
i morgon kommer min favorit person sanna till stan, eller det kanske är idag
men jag ska träffa henne i morgon.
mys!
-
nu har jag också äst ut alla harry potter böcker, å dom är så bra!
känns lite vemodigt att än en gång lägga dom på hyllan och vars dom får
vänta till jag inte kommer ihåg allt i dom innan dom öppnas igen.
jag har ju givetvis börjat läsa något nytt i brist på annat,
de oskyldiga, handlar om ett gäng ungar som var infödda i sekten guds barn.
hemsk sekt det där, det var den jag gjorde en fördjupning på i religonen för länge sen.
-
eftersom jag har jobbat alldeles för mycket
så har absolut ingenting hänt i mitt liv.
jag börjar bli uttråkad.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0