< Till bloggens startsida

snart blir det brutalt mycket fis!

ojoj, nu har jag ju kommit på något!
jag ska detoxa, känner att mina tarmar är fulla med slaggprodukter och gegga och annat äckligt.
så då fick jag den ljusa idén. men, nu har jag då käkat min första detox måltid, och fy fan säger jag då bara.
jag gjorde någon skum löksoppa, som ska va fin och len och allt det där, men jag ahde ingen mixer så det sket sig, så nu ser det ut som kloakvatten.
och starkt är det!, fy satan, överdoserade nog med vitpepparn, men jag skulle nog gissa att den sätter igång tarmarna, ough!
stackars min familj >:)
hejdå

Kommentarer
sw

:o jag har ocksâ funderat pâ detox, eller snarare fasta !! Hur ofta äter du dâ? och vad?

2010-04-09 @ 09:46:03
em

massor med grönsaker och frukt, sen dricker jag as mycket vatten, helst citronvatten, och sen gör jag grönskassoppor med massor med kryddor så tarmarna riktigt kommer igång ;) as mysigt, men man är rejält hungrig hela tiden, jag äter som vanligt, frukost, lunch, middag, några frukter emellan.

2010-04-09 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0