< Till bloggens startsida

jävel!

det är söndag och lovet är slut. jag har inte gjort någonting som jag hade planerat att göra, men vem fan bryr sig, jag tror jag överlever.
jag och ola ska åka tillbaka till vår otroligt smutsiga lägenhet, men den ska vara ren på tisdag i alla fall, och jag ska inte göra det själv, om jag så måste sticka in bambustickor under naglarna på sambon!
har dessutom upptäckt att min bror lyssnar på väldigt underlig musik, eller den är inte underlig, den passar bara inte ihop med resten av emil.. det är typ jive och rockabillyaktigt. skumt, nyss hörde jag till och med iron maiden komma ut ur hans rum. man vet aldrig med den pojken.
jag har haft väldigt trevligt med paint på senaste. annelie, jag förstår dig!
det är as kul.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0