< Till bloggens startsida

inatt drömde jag

jag hade en väldigt trevlig dröm inatt.
jag och ola hade ett gult hus med segel och var ett allmänt trevligt hus, men jag fick aldrig se hur det såg ut inuti. men seglet var fint, sen var det jätte varmt ut och jag såg erik och några av hans kompisar simma i älven med sköldpaddor, sanna och stina blandade jätte goda drinkar och annelie dansade med en strippstång i solljuset. valde att inte illustrera det, det är för svårt att rita det med paint.
åh det var en så somrig dröm och typ alla människor jag någonsin träffat var med.
nu längtar jag till sommaren som en galing!
-
hejdå

Kommentarer
Hanna

haha, vad kul att du illustrerade med en bild. :) Hoppas jag var med.. gillar att ni hade segel på huset :D

2010-04-10 @ 22:45:03
au

hahahahaha!!

2010-04-11 @ 11:06:56
em

a jag kände mig väldigt inspirerad av min dröm faktiskt, den var fantastisk ;) klart du var med, men du gjorde inget som direkt stack ut,som vissa andra hehe

2010-04-11 @ 14:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0