< Till bloggens startsida

dom där mjölkmaskinerna

jahapp.. suttit med ola hela dagen och skrivit hans cv, det tyckte han var jätte bra för då slapp han tänka själv. jävla karl, haha på tal om det, ola är nog inte gay trots allt, satt och läste kissies blogg här om dagen (hon är kul) och hon brukar ju lägga upp ganska fina bilder på henne och ola tyckte att hon var väldigt fin.. från axlarna ner till naveln. vilken karl gör inte det, alla förutom såna som värderar äkta vara, men inget är det nuförtiden, dessutom är nog sillisar bra, jag tror  dom flyter i vatten, å så ser det roligt ut om man lyser en ficklampa på bröst med sådana i.
om man har stora tissar är det lättare att mjölka dom i mörkret.
tror det är därför män gillar det, då kan dom bara kasta bebisen på mamman och det är ganska stor chans att dom träffar brösten och dessutom landar dom mjukt, är det inte fantastiskt?
det tycker jag.
-
-
åh! snart fyller jag år!, men det är bara sanna som har skrivit in det i kalendern. hon är en sann vän.
kanske nån annan också har gjort det, men dom har inte sagt nått.
inte får jag någon smörgåstårta heller.. bah
hejdå

Kommentarer
au

Jag har skrivit in det i min kalender! Btw. stora bröst suger.. eller bejbisar suger på stora bröst. Nä, det blir bara en massa ryggproblem med bröst. mah

2010-04-10 @ 09:47:17
em

ja om man står upp ;P muhahahaaaaa

2010-04-10 @ 13:42:51
Hanna

Jag har stenkoll på att du fyller år, har skrivit upp det i tre olika kalendrar. Sen har jag ju lite datum minne också. Så du kommer garanterat att få ett grattis från mig :P Annat är det med dig bror...

2010-04-10 @ 22:48:26
em

hehe, du har alltid stenkoll på datum hanna, det är bra ;) jag och min käre bror behöver dock skärpa till oss rejält.

2010-04-11 @ 14:47:57
sw

AH! Har faktiskt funderat på det där sambandet Män+Bröst rätt länge, nu fick man en ny förklaring

2010-04-11 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0