< Till bloggens startsida

ensam stark?

nu sitter jag här, aldeles ensam, lägenheten är sval, högtalarna är sönder, det luktar gammal när man kommer in genom dörren, har varit vaken sen 06.30 i morse..

men jag är på sjukt bra humör! allt går skit bra, det bara flyter, alla är glada, jag har fått börja ta kunder på gossip, jag är rödhårig..

jag blev stungen av en geting imorse också. någonting landade i mitt hår. min första tanke: kul, fågelbajs, så ska man till salogen och vara snygg, bra timeing fågeljävel. så viftade jag med handen i håret, och så stack bajset mig, vilken chock! det var inge bajs, utan en jävla hormonstin geting. jag blev arg och gick vidare.
men allvarligt, getingarna är helt galna för tillfället, som om dom tar alla sina sista krafter innan vintern för att göra det surt för varenda levande varelse.

förra helgen var det kick off med gossip, eller fuck off som vi så nobelt kallade det. det var väldigt kul, vi blev indelade i lag som vi var hela kvällen, jag ingick i det superba super-suget, varfför vi hette så orkar jag inte dra, men vi hette det av en bra anledning. vi vann med 4-1, säger då bara det.

nä men jag saknar stina min vän, hon från metaregränd, har du sett stina min vän?
saknar mojs och amanda också.. sanna med, den jävel övergav mig ihelg fucku!

jag saknar egentligen alla, vad är det med folk, vars tog alla vägen, ingen har kommit och hälsat på, jag och ola råkar faktiskt ha ett jävligt rött kök!

tänk vad mysigt med en flaska vin i goda vänners sällskap.. lite chips och dip med kanske..

enligt våra test på psykologin styrs min personlighet av höger hjärnhalva, vad det innbär med det är hemligt, om du inte går och kollar upp det förstås..


..


jag vill verkligen dricka vin och dansa..
men jag kommer ändå sluta ensam i sängen på min stökiga sida..

varför är det så?
och varför är olas sida av sängen så mycket renare och mer välorganiserad än min?



hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0