< Till bloggens startsida

cut cut

ja nu sitter jag och är övertygad att jag har svin influensan, fast man får tydligen inte kalla den svin influensa nåmer, utan nått annat som jag varkligen inte kan komma ihåg vad det är. så jag kallar den ni-vet-vad-influensa.

jag hatar höga klackar, det gör så frukatnsvärt ont. men det är så jävla snyggt, det går inte att få så snygga ben som man har i höga klackar. och jag hatar det. jävla ideal som man faller för. så just nu sitter jag med blåsor på fötter och eventuell ni-vet-vad-influensa.
a jag vet, jag kommer att dö.


och inte nog med det så kan jag inte sova på nätterna.
drömmer mardrömmar.. om gesällen bland annat. helt sjuka saker..


men det är lungt.

elli och jonny är i stan. det är nämligen så att jonny ska operera sig, eller har gjort.. vid den här tiden.
han har skurit av en nerv eller nått liknande i summen när han räddade en jobbarkompis från att fara rakt mot en säker död.. kanske inte just döden men kanske riktigt svåra skador, dom satte plåt på nått tak i kiruna.
skulle inte ens tänka tanken att klättra upp på ett tak med plåt på.
hoppas alla takläggare får en extra chokladask till jul.


en annan ska som jag måste göra är att låna första buffy säsongen av sannapanna.
oh spännande, känner för lite halvtaskig underhålling faktiskt.
jerry springer don't do the trick..


jag brukar ju som vanligt vara lite efter med saker. men.
kollade för första gången på dom där bloggarna som filmar sig själva.
oj säger jag bara. det är verkligen underhållning på hög nivå.


så var det
hejdå


Kommentarer
iiina

drömmer du mardrömmar om gesällen XD ??



Jag är också sjuk, men ingen influensa, banne mig! Men du får ha de så kul med slick-rick spike o resten av vilka som nu finns i buffy-serien.

2009-09-15 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0