< Till bloggens startsida

oförlåtligt!

jag gjorde något oförlåtligt idag.
jag tog bussen från oss till coop! ah
jag ska förklara varför det är så oförlåtligt, jo det är nåmligen bara två hållplatser från mig till coop. det tar högst 5 min  att gå från mig till coop och tvärtom. jag är en sakm för min generation, för hela människorsläktet, jag hattar att röra mig, ja, men nån måtta får det vara. men jag är inte den enda dock, utan gamla damer och herrar med rulatorer, överviktiga människor med hudsjukdommar, folk med så krokiga ben att man undrar om det ens är möjligt för dom att stå, och jag. jag gråter..

jag har insett att det inte är ni-vet-vilken-influensan jag har utan bara en helt vanligt lagom svensson förkyldning.
jag kommer att överleva. bara jag inte idrottar eller anstränger mig för mycket..
och det förstår ju alla att det inte kommer att hända.

ola sitter och kollar top gear, det är roligt och ola är söt, sjuk och luktar tjära och aceton.
han har nämligen öppnat sin svin dyra whiskey som han fick när han fyllde år.
jag smakade lite, fick lite tårar i ögonen och blev alldeles varm inuti.
det var jätte äckligt, men på nått konstigt sätt väldigt värdigt och harmoniskt.
jag tror jag gillar lukten, men kanske har jag blivit full av ångorna.. vem vet

vi ska ha färgkurs i skolan i morgon, men är dock sjuk.. men jag är optimist och säger inte att jag inte kan gå förrän jag vakanr i morgon och käbber efter.

min psykologilärare har enorma bröstvårtor
hejdå

Kommentarer
tina

hmmm... whiskeyn doftar tjära o aceton? ? mmmmm..

2009-09-16 @ 09:04:36
au

... jaaaa juste emelie.... när skulle männen i dom vita rockarna komma sa du?

2009-09-16 @ 14:25:14
em

på fredag.

2009-09-16 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0