< Till bloggens startsida

jag är en aning less faktiskt

varför pluggar jag inte när jag egentligen borde?

ska försöka få med den där kalr jag bor med till coop, vi behöver lite ketchup, kanske lite glass..


men i dag händer nått som jag sett fram emot lääng länge, nämligen säsongs start av gray's
vem kommer dö, izzie eller george?
kommer jag att grina?, ja antagligen..
är liteövrkänslig när det kommer till filmer och liknande.

men, mot fyren.. jag ska sriva en liten bit ur den där boken så alla förstår vad det är jag handskas med.
:
De hade slutat prata, det var förklaringen. På ett ögonblick svängde hon från den uppjagade stämningen, som nyss hade gripigt henne, över till en rak motsatt, vilken liksom för att kompensera henne för det onödiga slöseriet av känslor var kylig, road och till och med en smula skade glad, och drog den slutsatsen att stackars Charles Tansely hade blivit avispad. Gärna för henne. Om hennes man krävde offer ( och det gjorde han minsann) prisgav hon med glatt hjärta Charles Tansely, som hade snäst av hennes lilla pojke.

visst verkar den spännande, och vem hade kunnan ana att en mening kunde vara så lång.
virginia wolf kan verkligen sin grej..
bajsa hela hennes ordföråd i en 200 sidors bok.
ärligt, jag vill inte vara med nåmer.. det är inte roligt

.. ska väl inte gnälla egentligen, men hela hv3fr gör det för tillfället så det är svårt att låta bli.


nä men jag ska väl återgå till den där boken.

hejdå

Kommentarer
PS1

hmmm... verkar jobbig den där boken, riktigt jobbig, som att man är tvungen att tänka efter för att inte drunkna i förvirrig... och glass o ketchup är ju livsnödvändigt för en fattig student, absoluuut

2009-10-01 @ 08:34:36
em

har redan drunknat.. och a ketchup och glass är livsviktiga.

2009-10-01 @ 23:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0