< Till bloggens startsida

bitter? jag?

fan, jag blev sjuk, är sjuk och kommer inte bli frisk än.
jag missade färgkursen, jag missar praktiken och badkaret är occuperat.

aj aj aj aj..

jag slår mig själv..

aj aj aj......



men annars är allt bra. jag lever inte i någon kåkstad utan vatten, el eller mediciner.
jag har inte aids, eller magsår. jag bor inte ensam, jag får göra vad jag vill, mina grannar festar inte alldeles för mycket. jag har inte troll mellan tårna, och folk kastar inte ruttna ägg eller klegg på mig. tack kära öde, tack.

men, jag vill ha blommor och choklad och det är Din uppgift att fixa det åt mig.


hejdå

det går inte att sova med ola, hans kropps temperatur måste ligga närmare 45 grader..

jag är tacksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0