< Till bloggens startsida

Smärta!

å nej å nej ånej! jag har en livskris!

jag har då varit laktosintolerant i snart ett år, kanske två, men vem räknar dagar i helvetet.
jo, och då har det ändå gått bra att äta lite mjölkprodukter som kanske grädde i mat, choklad, dipp osv.
men nu, nu har något hänt, min intolerans har förvärrats och jag kan inte äta nått, och även choklad, kom på det nu, nyss.
ah! för dom som känner mig vet ju att jag är snäppet beroende av choklad och får i mig det i små mängder nöstan varje dag. det gör mig lycklig. men vad händer nu? nu när det är slut på allt sånt? vad ska jag ta mig till?
det blir som ofrivilligt rehab. jag vill bara gråta.
laktosintolerans gör fruktansvärt ont också. det känns som om man blir magsjuk fast ändå inte, man får kramp, börjar frysa sen får man världen "rabadaudi", det är så jävla smärtsamt. men jag botade en gång en nästan förstoppning med att dricka plopp, svin bra då..
men nu är det bara så, no milk no more, ever!

nu ska ola få trösta mig och vi ska kolla how i met your mother..
för att nu när jag är ledsen så kan jag inte trösta mig med choklad.. fan vad krävande jag kommer att bli.

gjorde iaf samhälls ekonomi prov idag, gick ok med tanke på mitt ickepluggande som jag höll på med igår,
men om det går bra så blir det inte så bra, för då blir jag nog kroniskt lat och orkar inte plugga till nått prov. ajajaj
allt har en baksida.

men jag har börjat gå med stavar ochså, nu jävlar ska jag få lite muskler i aramarna så jag kan försörja mig som frisör!


och missa inte säsongs start på DHW!

hejdå

Kommentarer
au

Choklad utan mjölk:

Kladdkaka

Mörkchoklad

Mockarutor

Chokladglassyr

DET ÄR INTE SLUTET PÅ CHOKLAD!!!!!!

2009-10-06 @ 16:04:12
em

tack du har räddat mitt liv. jag såg bara mörker.

2009-10-06 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0